Pamiętacie czasy, gdy oglądając mecz NHL, skupialiście się głównie na śledzeniu krążka, podziwianiu umiejętności zawodników i emocjonowaniu się każdą akcją? Dziś to zadanie staje się coraz trudniejsze. Między cyfrowymi bandami reklamowymi, logotypami na lodzie, naszywkami na bluzach i niekończącym się strumieniem komercyjnych komunikatów, sama gra zdaje się schodzić na drugi plan. To już nie jest przypadek – to przemyślana strategia ligi, która zdaje się zapominać o tym, co w hokeju najważniejsze.
Fani hokeja zawodowego w Ameryce zauważyli dramatyczny wzrost liczby reklam podczas meczów i transmisji. Liga od dawna była otwarta na reklamy, ale ostatnio wprowadziła, jak określa to branża, „nowe możliwości przychodowe”.
https://nhlw.pl/2024/10/zamow-papierowy-skarb-fana-nhl-na-sezon-2024-25-hit-teraz-takze-audiobook/
Obejmuje to brandowanie koszulek i kasków zawodników, a także wprowadzenie „cyfrowo ulepszonych” i „wspomaganych sztuczną inteligencją” band reklamowych, dzięki którym widzowie przed telewizorami widzą zmienne, geograficznie targetowane reklamy zamiast standardowych komunikatów czy logotypów. Ten niedawny blitz reklamowy następuje po decyzji ligi o dodaniu większej liczby reklam na tafli lodowiska sprzed kilku lat.
Cyfrowe bandy, nowe reklamy na lodzie i brandowane naszywki na strojach są brzydkie i rozpraszające. W połączeniu z regularnymi przerwami reklamowymi podczas tercji i między nimi oraz sponsorowanymi transmisjami – które zawierają lokowanie produktów Amazon czy Uber lub niezliczonych, wszechobecnych firm bukmacherskich żerujących na fanach tego sportu – wizualne i mentalne obciążenie bombardowaniem reklamami jest ogromne. To ultra-brandowana dystopia estetyczna, która podważa to, co powinno być radością z oglądania meczu hokejowego.
Finansowe szpetoty
__________________________________
Aby czytać dalej
Wybierz jedną z opcji abonamentu i ciesz się nieograniczonym dostępem do serwisu. NHL w PL to miejsce naszej pracy. Traktuj nas jak gazetę lub magazyn. Dziennik lub miesięcznik, przy tworzeniu którego działa wiele osób za określone wynagrodzenie.
Możesz nam zaufać! Współpracujemy z uznanymi na polskim rynku markami jak TVP, czy wydawnictwo SQN, a o naszej rzetelności i bezpieczeństwie całego procesu świadczą już setki sprzedanych przez nas abonamentów.
Płatność jest prosta i intuicyjna ale w razie wątpliwości w FAQ zobaczysz jak wygląda proces zakupu. Zapraszamy do działu z darmowymi artykułami gdzie będziesz mógł przekonać się, że naprawdę warto w nas zainwestować.
Istnieje możliwość zapłaty zwykłym przelewem bankowym. W tym celu proszę wykonać przelew na konto:
NHL W PL
86291000060000000003362403
W tytule należy podać wybrany abonament i adres e-mail. Jak tylko otrzymamy pieniądze, uaktywnimy konto. Można to przyspieszyć przesyłając nam potwierdzenie przelewu na re******@**lw.pl
Formularz zamówienia
Nazwa | Przelew |
---|---|
Abonament 30 dni | 22 zł |
Formularz zamówienia
Nazwa | Przelew |
---|---|
Abonament 90 dni | 60 zł |
Formularz zamówienia
Nazwa | Przelew |
---|---|
Abonament 180 dni | 108 zł |