Pamiętacie czasy, gdy oglądając mecz NHL, skupialiście się głównie na śledzeniu krążka, podziwianiu umiejętności zawodników i emocjonowaniu się każdą akcją? Dziś to zadanie staje się coraz trudniejsze. Między cyfrowymi bandami reklamowymi, logotypami na lodzie, naszywkami na bluzach i niekończącym się strumieniem komercyjnych komunikatów, sama gra zdaje się schodzić na drugi plan. To już nie jest przypadek – to przemyślana strategia ligi, która zdaje się zapominać o tym, co w hokeju najważniejsze.

Fani hokeja zawodowego w Ameryce zauważyli dramatyczny wzrost liczby reklam podczas meczów i transmisji. Liga od dawna była otwarta na reklamy, ale ostatnio wprowadziła, jak określa to branża, „nowe możliwości przychodowe”.

https://nhlw.pl/2024/10/zamow-papierowy-skarb-fana-nhl-na-sezon-2024-25-hit-teraz-takze-audiobook/

Obejmuje to brandowanie koszulek i kasków zawodników, a także wprowadzenie „cyfrowo ulepszonych” i „wspomaganych sztuczną inteligencją” band reklamowych, dzięki którym widzowie przed telewizorami widzą zmienne, geograficznie targetowane reklamy zamiast standardowych komunikatów czy logotypów. Ten niedawny blitz reklamowy następuje po decyzji ligi o dodaniu większej liczby reklam na tafli lodowiska sprzed kilku lat.

Cyfrowe bandy, nowe reklamy na lodzie i brandowane naszywki na strojach są brzydkie i rozpraszające. W połączeniu z regularnymi przerwami reklamowymi podczas tercji i między nimi oraz sponsorowanymi transmisjami – które zawierają lokowanie produktów Amazon czy Uber lub niezliczonych, wszechobecnych firm bukmacherskich żerujących na fanach tego sportu – wizualne i mentalne obciążenie bombardowaniem reklamami jest ogromne. To ultra-brandowana dystopia estetyczna, która podważa to, co powinno być radością z oglądania meczu hokejowego.

Finansowe szpetoty

__________________________________

Aby czytać dalej

Wybierz jedną z opcji abonamentu i ciesz się nieograniczonym dostępem do serwisu. NHL w PL to miejsce naszej pracy. Traktuj nas jak gazetę lub magazyn. Dziennik lub miesięcznik, przy tworzeniu którego działa wiele osób za określone wynagrodzenie.

Możesz nam zaufać! Współpracujemy z uznanymi na polskim rynku markami jak TVP, czy wydawnictwo SQN, a o naszej rzetelności i bezpieczeństwie całego procesu świadczą już setki sprzedanych przez nas abonamentów.

Płatność jest prosta i intuicyjna ale w razie wątpliwości w FAQ zobaczysz jak wygląda proces zakupu. Zapraszamy do działu z darmowymi artykułami gdzie będziesz mógł przekonać się, że naprawdę warto w nas zainwestować.

Istnieje możliwość zapłaty zwykłym przelewem bankowym. W tym celu proszę wykonać przelew na konto:

NHL W PL
86291000060000000003362403

W tytule należy podać wybrany abonament i adres e-mail. Jak tylko otrzymamy pieniądze, uaktywnimy konto. Można to przyspieszyć przesyłając nam potwierdzenie przelewu na re******@**lw.pl

Dodaj do koszyka

Formularz zamówienia

NazwaPrzelew
Abonament 30 dni22 zł
Anuluj
Dodaj do koszyka

Formularz zamówienia

NazwaPrzelew
Abonament 90 dni60 zł
Anuluj
Dodaj do koszyka

Formularz zamówienia

NazwaPrzelew
Abonament 180 dni108 zł
Anuluj