Maskotki to integralna część wizerunku każdej profesjonalnej drużyny w USA. Tak jest od wielu lat, pierwsi spece od marketingu gdy tylko odkryli że istnieje coś takiego w sporcie, postawili na to by każda drużyna miała swój symbol, stałe barwy a w dalszej kolejności maskotkę, hymn itp. To pozwala lepiej utożsamić się kibicowi z drużyną, tworzyć społeczności fanów no i oczywiście sprzedawać tysiące gadżetów. Czyli w sumie osiągać dodatkowe przychody.
Inną zacną częścią marketingu, którą NHL dopiero adaptuje od innych profesjonalnych lig jak NBA czy NFL, jest kreatywne wykorzystywanie przerw pomiędzy tercjami. W koszykówce czy futbolu standardem są różnego rodzaju gry i zabawy, inicjowane a jakże głównie przez wyżej wspomniane klubowe maskotki i cheerleaderki.
Nigdy nie wpadłbym na pomysł, że zainscenizowana niby-bójka pomiędzy maskotkami kilku klubów NHL może stać się podmiotem debaty amerykańskich mediów… ale ej, to właśnie się stało. Do rzeczy, oto co się stało. Podczas meczu
__________________________________
Aby czytać dalej
Wybierz jedną z opcji abonamentu i ciesz się nieograniczonym dostępem do serwisu. NHL w PL to miejsce naszej pracy. Traktuj nas jak gazetę lub magazyn. Dziennik lub miesięcznik, przy tworzeniu którego działa wiele osób za określone wynagrodzenie. 10 złotych za miesięcznik złożony z 100 stron (średnia ilość artykułów w portalu) to uczciwa cena.
Płatność jest prosta i intuicyjna ale w razie wątpliwości w FAQ zobaczysz jak wygląda proces zakupu. Zapraszamy do działu z darmowymi artykułami gdzie będziesz mógł przekonać się, że naprawdę warto w nas zainwestować.
Formularz zamówienia
Nazwa | Przelew |
---|---|
Abonament 30 dni | 22 zł |
Formularz zamówienia
Nazwa | Przelew |
---|---|
Abonament 90 dni | 50 zł |
Formularz zamówienia
Nazwa | Przelew |
---|---|
Abonament 180 dni | 90 zł |
Właśnie, jakos miesiąc temu urodziny miała maskotka Chicago Bulls. Na imprezie były maskotki wszystkich z wietrznego miasta z wyjątkiem Jastrzębia. Wiecie, czemu?
Może też chcieli ją pobić? 🙂
Comments are closed.