Maskotki to integralna część wizerunku każdej profesjonalnej drużyny w USA. Tak jest od wielu lat, pierwsi spece od marketingu gdy tylko odkryli że istnieje coś takiego w sporcie, postawili na to by każda drużyna miała swój symbol, stałe barwy a w dalszej kolejności maskotkę, hymn itp. To pozwala lepiej utożsamić się kibicowi z drużyną, tworzyć społeczności fanów no i oczywiście sprzedawać tysiące gadżetów. Czyli w sumie osiągać dodatkowe przychody.

Inną zacną częścią marketingu, którą NHL dopiero adaptuje od innych profesjonalnych lig jak NBA czy NFL, jest kreatywne wykorzystywanie przerw pomiędzy tercjami. W koszykówce czy futbolu standardem są różnego rodzaju gry i zabawy, inicjowane a jakże głównie przez wyżej wspomniane klubowe maskotki i cheerleaderki.

Nigdy nie wpadłbym na pomysł, że zainscenizowana niby-bójka pomiędzy maskotkami kilku klubów NHL może stać się podmiotem debaty amerykańskich mediów… ale ej, to właśnie się stało. Do rzeczy, oto co się stało. Podczas meczu

__________________________________

Aby czytać dalej

Wybierz jedną z opcji abonamentu i ciesz się nieograniczonym dostępem do serwisu. NHL w PL to miejsce naszej pracy. Traktuj nas jak gazetę lub magazyn. Dziennik lub miesięcznik, przy tworzeniu którego działa wiele osób za określone wynagrodzenie. 10 złotych za miesięcznik złożony z 100 stron (średnia ilość artykułów w portalu) to uczciwa cena.

Płatność jest prosta i intuicyjna ale w razie wątpliwości w FAQ zobaczysz jak wygląda proces zakupu. Zapraszamy do działu z darmowymi artykułami gdzie będziesz mógł przekonać się, że naprawdę warto w nas zainwestować.

Dodaj do koszyka

Formularz zamówienia

NazwaPrzelew
Abonament 30 dni22 zł
Dodaj do koszyka

Formularz zamówienia

NazwaPrzelew
Abonament 90 dni50 zł
Dodaj do koszyka

Formularz zamówienia

NazwaPrzelew
Abonament 180 dni90 zł

2 KOMENTARZE

  1. Właśnie, jakos miesiąc temu urodziny miała maskotka Chicago Bulls. Na imprezie były maskotki wszystkich z wietrznego miasta z wyjątkiem Jastrzębia. Wiecie, czemu?

Comments are closed.