Wokół frekwencji i sprzedaży biletów zrobiło się ostatnio po raz kolejny sporo szumu. Temat wraca, jak bumerang, w końcu w poprzednim sezonie większość ekip północnoamerykańskiej ligi grała przed pustymi trybunami i z tego powodu liga straciła w sumie ponad 3,6 miliardów dolarów dochodu.
Rozpoczynający się w aktualnej kampanii deal telewizyjny tylko na chwilę ostudził emocje. National Hockey League wciąż stawia pierwsze kroki w generowaniu dochodu innym drogami niż te podstawowe – ze sprzedaży biletów, sponsorów oraz umów z mediami. To głównie dzięki tym trzem dochodowym filarom drużyny i liga zarabiają, dlatego też sprowadzenie fanów do areny jest teraz numerem jeden na liście wszystkich włodarzy.
Zrób sobie prezent na święta! Zamów kufel i koszulkę NHL!
Wielkie zapowiedzi przedsezonowe i kampanie medialne nie dały takich rezultatów, na jakie większość organizacji liczyła. Pandemia zebrała swoje żniwa i wciąż ma wpływ na to, ile ludzi pojawia się na trybunach. Kolejna fala na czele z nową mutacją może namieszać. Już teraz obowiązują pewne restrykcje i protokoły, których liga musi przestrzegać. Kwestia ta raczej szybko nie zniknie. Widmo kolejnych lockdownów oraz ograniczeń dostępu do imprez masowych spędza właścicielom hokejowych klubów sen z powiek.
Widać także zmianę w podejściu fanów do karnetów. Spora część kibiców zmieniła swoje karnety sezonowe na nieco mniejsze pakiety, na przykład piętnasto- lub dwudziestomeczowe. Wygląda na to, że COVID na zawsze zmienił podejście co poniektórych fanów do oglądania swoich ulubieńców na żywo.
Tylko trzy ekipy – Washington Capitals, Boston Bruins oraz Tampa Bay Lightning – przyciągają takie same lub nawet większe tłumy kibiców, jak przed pandemią. Świetnie przędą też w swojej inauguracyjnej kampanii Kraken, którym udało się dotychczas zgromadzić pełną halę na każde z domowych spotkań. Pozostali patrzą na ich poczynania z zazdrością. Przyjrzymy się dokładniej liczbom.
Brak problemów u świeżynek
__________________________________
Aby czytać dalej
Wybierz jedną z opcji abonamentu i ciesz się nieograniczonym dostępem do serwisu. NHL w PL to miejsce naszej pracy. Traktuj nas jak gazetę lub magazyn. Dziennik lub miesięcznik, przy tworzeniu którego działa wiele osób za określone wynagrodzenie. 10 złotych za miesięcznik złożony z 100 stron (średnia ilość artykułów w portalu) to uczciwa cena.
Możesz nam zaufać! Współpracujemy z uznanymi na polskim rynku markami jak TVP, czy wydawnictwo SQN, a o naszej rzetelności i bezpieczeństwie całego procesu świadczą już setki sprzedanych przez nas abonamentów. Płatność jest prosta i intuicyjna ale w razie wątpliwości w FAQ zobaczysz jak wygląda proces zakupu. Zapraszamy do działu z darmowymi artykułami gdzie będziesz mógł przekonać się, że naprawdę warto w nas zainwestować.
Istnieje możliwość zapłaty zwykłym przelewem bankowym. W tym celu proszę wykonać przelew na konto:
NHL W PL
Idea Bank: 84195000012006351270730001
W tytule należy podać wybrany abonament i adres e-mail. Jak tylko otrzymamy pieniądze, uaktywnimy konto. Można to przyspieszyć przesyłając nam potwierdzenie przelewu na re******@nh**.pl
Nazwa | Przelew |
---|
Abonament 30 dni | 19 zł |
Nazwa | Przelew |
---|
Abonament 90 dni | 50 zł |
Nazwa | Przelew |
---|
Abonament 180 dni | 90 zł |
Nie zatrzymujmy zabawy
Nazwa | Przelew |
---|
Abonament 30 dni | 19 zł |
Nazwa | Przelew |
---|
Abonament 90 dni | 50 zł |
Nazwa | Przelew |
---|
Abonament 180 dni | 90 zł |
Detronizacja
Nazwa | Przelew |
---|
Abonament 30 dni | 19 zł |
Nazwa | Przelew |
---|
Abonament 90 dni | 50 zł |
Nazwa | Przelew |
---|
Abonament 180 dni | 90 zł |
Wszyscy się tego spodziewaliśmy
Nazwa | Przelew |
---|
Abonament 30 dni | 19 zł |
Nazwa | Przelew |
---|
Abonament 90 dni | 50 zł |
Nazwa | Przelew |
---|
Abonament 180 dni | 90 zł |
Nic nowego
Nazwa | Przelew |
---|
Abonament 30 dni | 19 zł |
Nazwa | Przelew |
---|
Abonament 90 dni | 50 zł |
Nazwa | Przelew |
---|
Abonament 180 dni | 90 zł |
Pora się martwić
Nazwa | Przelew |
---|
Abonament 30 dni | 19 zł |
Nazwa | Przelew |
---|
Abonament 90 dni | 50 zł |
Nazwa | Przelew |
---|
Abonament 180 dni | 90 zł |
Gorąca Kalifornia
Nazwa | Przelew |
---|
Abonament 30 dni | 19 zł |
Nazwa | Przelew |
---|
Abonament 90 dni | 50 zł |
Nazwa | Przelew |
---|
Abonament 180 dni | 90 zł |
Koniec wycieczki, jesteśmy na dnie
Nazwa | Przelew |
---|
Abonament 30 dni | 19 zł |
Nazwa | Przelew |
---|
Abonament 90 dni | 50 zł |
Nazwa | Przelew |
---|
Abonament 180 dni | 90 zł |
Muszę przyznać że na początku listopada miałem okazję być na Prudential Center przy okazji meczu Diabłów z Panthers. Frekwencja rzeczywiście wynosiła około 70% pojemności obiektu, a szkoda bo tego dnia Devils naprawdę zaprezentowali się wyjątkowo dobrze wygrywając 7:3. Jeżeli chodzi o samo wejście na stadion, nie było z tym większego problemu. Oczywiście trzeba było pokazać certyfikat zaszczepienia, ale nikt specjalnie nie wnikał która to dawka itp. Mimo, że trybuny nie były w 100% zapełniony to muszę przyznać że Amerykanie potrafią stworzyć niesamowitą atmosferę podczas całego meczu i nie odczuwało się że 1/3 obiektu jest pusta.
Z minusów jak dla mnie, brak dostępnego darmowego wi-fi na terenie Prudential Center, co dla zwykłego kibica z Europy może stanowić pewien problem, tym bardziej że bilet sprzedawane są w formie elektronicznej.
„Kraken”, nie „Krakeni”. Liczba pojedyncza!
Poprawiam
Comments are closed.