Wokół frekwencji i sprzedaży biletów zrobiło się ostatnio po raz kolejny sporo szumu. Temat wraca, jak bumerang, w końcu w poprzednim sezonie większość ekip północnoamerykańskiej ligi grała przed pustymi trybunami i z tego powodu liga straciła w sumie ponad 3,6 miliardów dolarów dochodu.

Rozpoczynający się w aktualnej kampanii deal telewizyjny tylko na chwilę ostudził emocje. National Hockey League wciąż stawia pierwsze kroki w generowaniu dochodu innym drogami niż te podstawowe – ze sprzedaży biletów, sponsorów oraz umów z mediami. To głównie dzięki tym trzem dochodowym filarom drużyny i liga zarabiają, dlatego też sprowadzenie fanów do areny jest teraz numerem jeden na liście wszystkich włodarzy.

Zrób sobie prezent na święta! Zamów kufel i koszulkę NHL!

Wielkie zapowiedzi przedsezonowe i kampanie medialne nie dały takich rezultatów, na jakie większość organizacji liczyła. Pandemia zebrała swoje żniwa i wciąż ma wpływ na to, ile ludzi pojawia się na trybunach. Kolejna fala na czele z nową mutacją może namieszać. Już teraz obowiązują pewne restrykcje i protokoły, których liga musi przestrzegać. Kwestia ta raczej szybko nie zniknie. Widmo kolejnych lockdownów oraz ograniczeń dostępu do imprez masowych spędza właścicielom hokejowych klubów sen z powiek.

Widać także zmianę w podejściu fanów do karnetów. Spora część kibiców zmieniła swoje karnety sezonowe na nieco mniejsze pakiety, na przykład piętnasto- lub dwudziestomeczowe. Wygląda na to, że COVID na zawsze zmienił podejście co poniektórych fanów do oglądania swoich ulubieńców na żywo.

Tylko trzy ekipy – Washington Capitals, Boston Bruins oraz Tampa Bay Lightning – przyciągają takie same lub nawet większe tłumy kibiców, jak przed pandemią. Świetnie przędą też w swojej inauguracyjnej kampanii Kraken, którym udało się dotychczas zgromadzić pełną halę na każde z domowych spotkań. Pozostali patrzą na ich poczynania z zazdrością. Przyjrzymy się dokładniej liczbom.

Brak problemów u świeżynek

__________________________________

Aby czytać dalej

Wybierz jedną z opcji abonamentu i ciesz się nieograniczonym dostępem do serwisu. NHL w PL to miejsce naszej pracy. Traktuj nas jak gazetę lub magazyn. Dziennik lub miesięcznik, przy tworzeniu którego działa wiele osób za określone wynagrodzenie. 10 złotych za miesięcznik złożony z 100 stron (średnia ilość artykułów w portalu) to uczciwa cena.

Możesz nam zaufać! Współpracujemy z uznanymi na polskim rynku markami jak TVP, czy wydawnictwo SQN, a o naszej rzetelności i bezpieczeństwie całego procesu świadczą już setki sprzedanych przez nas abonamentów. Płatność jest prosta i intuicyjna ale w razie wątpliwości w FAQ zobaczysz jak wygląda proces zakupu. Zapraszamy do działu z darmowymi artykułami gdzie będziesz mógł przekonać się, że naprawdę warto w nas zainwestować.

Istnieje możliwość zapłaty zwykłym przelewem bankowym. W tym celu proszę wykonać przelew na konto:

NHL W PL
Idea Bank: 84195000012006351270730001

W tytule należy podać wybrany abonament i adres e-mail. Jak tylko otrzymamy pieniądze, uaktywnimy konto. Można to przyspieszyć przesyłając nam potwierdzenie przelewu na redakcja@nhlw.pl

Dodaj do koszyka

Formularz zamówienia

NazwaPrzelew
Abonament 30 dni17 zł
Dodaj do koszyka

Formularz zamówienia

NazwaPrzelew
Abonament 90 dni45 zł
Dodaj do koszyka

Formularz zamówienia

NazwaPrzelew
Abonament 180 dni84 zł

Nie zatrzymujmy zabawy

Dodaj do koszyka

Formularz zamówienia

NazwaPrzelew
Abonament 30 dni17 zł
Dodaj do koszyka

Formularz zamówienia

NazwaPrzelew
Abonament 90 dni45 zł
Dodaj do koszyka

Formularz zamówienia

NazwaPrzelew
Abonament 180 dni84 zł

Detronizacja

Dodaj do koszyka

Formularz zamówienia

NazwaPrzelew
Abonament 30 dni17 zł
Dodaj do koszyka

Formularz zamówienia

NazwaPrzelew
Abonament 90 dni45 zł
Dodaj do koszyka

Formularz zamówienia

NazwaPrzelew
Abonament 180 dni84 zł

Wszyscy się tego spodziewaliśmy

Dodaj do koszyka

Formularz zamówienia

NazwaPrzelew
Abonament 30 dni17 zł
Dodaj do koszyka

Formularz zamówienia

NazwaPrzelew
Abonament 90 dni45 zł
Dodaj do koszyka

Formularz zamówienia

NazwaPrzelew
Abonament 180 dni84 zł

Nic nowego

Dodaj do koszyka

Formularz zamówienia

NazwaPrzelew
Abonament 30 dni17 zł
Dodaj do koszyka

Formularz zamówienia

NazwaPrzelew
Abonament 90 dni45 zł
Dodaj do koszyka

Formularz zamówienia

NazwaPrzelew
Abonament 180 dni84 zł

Pora się martwić

Dodaj do koszyka

Formularz zamówienia

NazwaPrzelew
Abonament 30 dni17 zł
Dodaj do koszyka

Formularz zamówienia

NazwaPrzelew
Abonament 90 dni45 zł
Dodaj do koszyka

Formularz zamówienia

NazwaPrzelew
Abonament 180 dni84 zł

Gorąca Kalifornia

Dodaj do koszyka

Formularz zamówienia

NazwaPrzelew
Abonament 30 dni17 zł
Dodaj do koszyka

Formularz zamówienia

NazwaPrzelew
Abonament 90 dni45 zł
Dodaj do koszyka

Formularz zamówienia

NazwaPrzelew
Abonament 180 dni84 zł

Koniec wycieczki, jesteśmy na dnie

Dodaj do koszyka

Formularz zamówienia

NazwaPrzelew
Abonament 30 dni17 zł
Dodaj do koszyka

Formularz zamówienia

NazwaPrzelew
Abonament 90 dni45 zł
Dodaj do koszyka

Formularz zamówienia

NazwaPrzelew
Abonament 180 dni84 zł

3 KOMENTARZE

  1. Muszę przyznać że na początku listopada miałem okazję być na Prudential Center przy okazji meczu Diabłów z Panthers. Frekwencja rzeczywiście wynosiła około 70% pojemności obiektu, a szkoda bo tego dnia Devils naprawdę zaprezentowali się wyjątkowo dobrze wygrywając 7:3. Jeżeli chodzi o samo wejście na stadion, nie było z tym większego problemu. Oczywiście trzeba było pokazać certyfikat zaszczepienia, ale nikt specjalnie nie wnikał która to dawka itp. Mimo, że trybuny nie były w 100% zapełniony to muszę przyznać że Amerykanie potrafią stworzyć niesamowitą atmosferę podczas całego meczu i nie odczuwało się że 1/3 obiektu jest pusta.
    Z minusów jak dla mnie, brak dostępnego darmowego wi-fi na terenie Prudential Center, co dla zwykłego kibica z Europy może stanowić pewien problem, tym bardziej że bilet sprzedawane są w formie elektronicznej.