W zmieniających się co chwile rozmowach na temat taktyki, strategii i czynnikach mających decydujący wpływ na wynik hokejowej rozgrywki są pewne argumenty będące w tym miejscu od zawsze. Takie jak face-offy. W erze informacji, analizy, wszechobecnej sprawdzalności i dostępności wszystkich danych, wciąż nie doczekaliśmy się jednoznacznej odpowiedzi na pytanie „czy wznowienia tak naprawdę się liczą?” Nie ukrywam że do tekstu zainspirowali mnie nieco Anaheim Ducks, tegoroczny zdecydowany lider FO w fazie play-off.
Winą na brak odpowiedzi może być też źle zadane pytanie. Wiele mądrych osób wyznaje przecież zasadę – jakie pytanie, taka odpowiedź – i chociaż w tym artykule nie zdołamy odpowiedzieć na zagadkę pod tytułem face-offy nawet w 1/100, to sformułujmy i określmy na czym się skupimy. Ponieważ nie da się sprowadzić tego do jednego czynnika (liczą się lub nie liczą), skupmy się na logice kwestii na które chcemy szukać i miejmy nadzieje znaleźć rozwiązanie poparte logiką:
Jak face-offy wpływają na sukces drużyn długoterminowo?
Jak face-offy wpływają na sukces drużyn w pojedynczym meczu?
Jak face-offy wpływają na indywidualną ocenę danego zawodnika?
Pierwsza kwestia może pozostać najbardziej dyskusyjna – nie ma tu stałej reguły. Choćby na przykładzie Pittsburgh Penguins, od 2010 roku sięgnęli po 267 zwycięstw, co daje im 65.9% w przeliczeniu procentowym. W tym świetnym okresie Pingwiny przegrały więcej bulików niż wygrały.
New York Rangers są na piątym miejscu jeśli zsumować punkty zdobywane przez kluby NHL od 2010 roku, a w face-offach są
__________________________________
Aby czytać dalej
Wybierz jedną z opcji abonamentu i ciesz się nieograniczonym dostępem do serwisu. NHL w PL to miejsce naszej pracy. Traktuj nas jak gazetę lub magazyn. Dziennik lub miesięcznik, przy tworzeniu którego działa wiele osób za określone wynagrodzenie. 10 złotych za miesięcznik złożony z 100 stron (średnia ilość artykułów w portalu) to uczciwa cena.
Możesz nam zaufać! Współpracujemy z uznanymi na polskim rynku markami jak TVP, a o naszej rzetelności i bezpieczeństwie całego procesu świadczą już setki sprzedanych przez nas abonamentów. Płatność jest prosta i intuicyjna ale w razie wątpliwości w FAQ zobaczysz jak wygląda proces zakupu. Zapraszamy do działu z darmowymi artykułami gdzie będziesz mógł przekonać się, że naprawdę warto w nas zainwestować.
Formularz zamówienia
Nazwa | Przelew |
---|---|
Abonament 30 dni | 22 zł |
Formularz zamówienia
Nazwa | Przelew |
---|---|
Abonament 90 dni | 50 zł |
Formularz zamówienia
Nazwa | Przelew |
---|---|
Abonament 180 dni | 90 zł |
Wow. dobra robota. Oczywiście, że chce więcej takich tekstów 🙂
Dobra robota !
Świetny tekst oby takich więcej 🙂
Bardzo przydatny tekst i liczę na więcej taktycznych smaczków 🙂
Comments are closed.