Wciąż nie ma oficjalnego gospodarza draftu NHL w czerwcu 2024 roku, a po wysłuchaniu klubów najbardziej zainteresowanych odejściem od tradycyjnego modelu wybierania zawodników, NHL zaczęła sprawdzać, czy „zdecydowana większość” drużyn opowiedziałaby się za rewolucją w selekcji. Od przyszłych edycji, miałyby skończyć się rzeczywiste spotkania hokejowej śmietanki, na rzecz zdalnych – glównie internetowych eventów.

Kup papierowy Skarb Fana NHL na sezon 2023/24!

Precz z draftem, jaki znamy!

__________________________________

Aby czytać dalej

Wybierz jedną z opcji abonamentu i ciesz się nieograniczonym dostępem do serwisu. NHL w PL to miejsce naszej pracy. Traktuj nas jak gazetę lub magazyn. Dziennik lub miesięcznik, przy tworzeniu którego działa wiele osób za określone wynagrodzenie.

Możesz nam zaufać! Współpracujemy z uznanymi na polskim rynku markami jak TVP, czy wydawnictwo SQN, a o naszej rzetelności i bezpieczeństwie całego procesu świadczą już setki sprzedanych przez nas abonamentów.

Płatność jest prosta i intuicyjna ale w razie wątpliwości w FAQ zobaczysz jak wygląda proces zakupu. Zapraszamy do działu z darmowymi artykułami gdzie będziesz mógł przekonać się, że naprawdę warto w nas zainwestować.

Istnieje możliwość zapłaty zwykłym przelewem bankowym. W tym celu proszę wykonać przelew na konto:

NHL W PL
ING: 55 1050 1562 1000 0097 7781 8684

W tytule należy podać wybrany abonament i adres e-mail. Jak tylko otrzymamy pieniądze, uaktywnimy konto. Można to przyspieszyć przesyłając nam potwierdzenie przelewu na re******@nh**.pl

Dodaj do koszyka

Formularz zamówienia

NazwaPrzelew
Abonament 30 dni19 zł
Anuluj
Dodaj do koszyka

Formularz zamówienia

NazwaPrzelew
Abonament 90 dni50 zł
Anuluj
Dodaj do koszyka

Formularz zamówienia

NazwaPrzelew
Abonament 180 dni90 zł
Anuluj

Nikt nie chce być miastem-gospodarzem

Dodaj do koszyka

Formularz zamówienia

NazwaPrzelew
Abonament 30 dni19 zł
Anuluj
Dodaj do koszyka

Formularz zamówienia

NazwaPrzelew
Abonament 90 dni50 zł
Anuluj
Dodaj do koszyka

Formularz zamówienia

NazwaPrzelew
Abonament 180 dni90 zł
Anuluj

Tak czy siak, bilety trzeba sprzedać

Dodaj do koszyka

Formularz zamówienia

NazwaPrzelew
Abonament 30 dni19 zł
Anuluj
Dodaj do koszyka

Formularz zamówienia

NazwaPrzelew
Abonament 90 dni50 zł
Anuluj
Dodaj do koszyka

Formularz zamówienia

NazwaPrzelew
Abonament 180 dni90 zł
Anuluj

Draftowa zupa jest dla nich zbyt słona

Dodaj do koszyka

Formularz zamówienia

NazwaPrzelew
Abonament 30 dni19 zł
Anuluj
Dodaj do koszyka

Formularz zamówienia

NazwaPrzelew
Abonament 90 dni50 zł
Anuluj
Dodaj do koszyka

Formularz zamówienia

NazwaPrzelew
Abonament 180 dni90 zł
Anuluj

2 KOMENTARZE

  1. „Nie oszukujmy się też – jeśli obecny nabór generuje zainteresowanie na przyjmijmy to 45% stopniu wszystkich fanów NHL, to ta nowa wirtualna wersja zrobi to na poziomie 15-20 procent.”

    Chyba się nie zgodzę Michale. Problem z obecnym draftem polega na tym, że jest cholernie nudny. Chociażby dlatego, że na scenę musi wejść 20 osób – GM, jego świta, byli zawodnicy, koledzy z przedszkola, szwagier co akurat przejeżdżał obok – ciągnie się to w nieskończoność, sam zresztą wiesz, bo na pewno oglądałeś. Jest to produkt słaby telewizyjnie, bo w jaki sposób ma budzić emocje 4-5 godzinne oglądanie 20 oficjeli niepewnie ustawiających się na scenie, czekających na instrukcje od Bettmana, rzucających tymi samymi żarcikami i po 50 razy dziękującym za ugoszczenie w mieście. Reakcje prospektów też nie do końca są „szczere”, bo jednak są w miejscu publicznym, otoczeni innymi kandydatami, z milionem kamer przed oczami. Pod tym względem dużo bardziej podobały mi się te pandemiczne, z kamerkami bezpośrednio w domach zawodników. Super momentem był chociażby wybór Devils w 2021, kiedy wzięli Luke’a Hughesa w pierwszej rundzie a Jack prawie oszalał ze szczęścia na kamerce w domu.
    Rozumiem też stronę budowania relacji i spotkania się z głowami z telewizji na żywo, dla tych ludzi pozostałaby możliwość przyjechania na miejsce. Co więcej – super pomysł z tym zapraszaniem kibiców do hal – dodatkowy zarobek + zbudowanie więzi z drużyną, kibice poczują, że są częścią procesu scoutingu i wyboru prostpekta. Do tego w samym mieście draftu jakieś większe przedsięwzięcie, strefa kibica, tego typu rzeczy, co też może zachęcić miasta do organizacji (bo takie kilkudniowe święto z atrakcjami, dziennikarzami, prospektami przyciągnie kibiców, co będzie równoznaczne z dodatkowym zarobkiem).
    Jestem jak najbardziej za zmniejszeniem ilości garniturów na tego typu imprezie, na sprawniejszym jej przeprowadzaniu, na poświęceniu większej uwagi wybieranym hokeistom i ich osiągnięciom (może więcej materiałów/highlitów na ich temat, w końcu większość przeciętnych widzów nie orientuje się w juniorach). Może nie chciałbym, żeby zrobili z tego typowe amerykańskie show, ale (prawie) wszystko będzie lepsze niż to co mamy teraz.

     
    • Fakt, obecna ceremonia jest długa, nudna i ciągnie się jak flaki z olejem. Raz, że mało komu chce się tyle godzin siedzieć przed telewizorem, dwa ostatnie drafty były przeprowadzane w środku tygodnia – w środę albo czwartek, co samo w sobie jest pomysłem kompletnie debilnym, plus zaznały się o godz. 20.00 czasu wschodniego. Już widzę jak tabuny kibiców na zachodnim wybrzeżu (+3 godziny do przodu) oglądają w środku tygodnia draft trwający tak od 23.00 do 3 nad ranem.
      Nic tu się nie klei i zmiany są jak najbardziej pożądane.