Wychodzimy do was z całkowicie nową w naszym wykonaniu, ale doskonale znaną i dobrze przyjętą za oceanem inicjatywą. To także wasz pomysł, na redakcyjną skrzynkę przychodziły dziesiątki maili dotyczące Skarbu Fana. Pisaliście w nich, że brakuje wam typowego podsumowania zakończonego poprzedniego sezonu. Zbioru statystyk, tabel, rozszerzonych opowieści o tym co działo się w rozgrywkach zakończonych. Coś, co można przeczytać, pooglądać, postawić na półce i za kilka lat wrócić do danego sezonu w postaci czystej najlepszej pigułki.
Właśnie z tego względu postanowiliśmy wydać PAPIEROWE PODSUMOWANIE SEZONU NHL. Pod tytułem „Ach, co to był za sezon 22/23” dostaniecie czasopismo wydane w formacie A5, a w nim od 48 do 62 stron wypełnionych: tabelami, statystykami, wykresami, ciekawostkami, oraz najważniejszymi historiami sezonu 2022/23. UWAGA w tym kompendium dużo szerzej zastosowane będą zdjęcia hokeistów. Znajdziecie teksty o minionej Trade Deadline, o nadchodzącym Entry Drafcie, i o Wolnym Rynku.
Wygląd i treść zupełnie nie pokrywają się ze Skarbem Fana. On jest bardziej zapowiedzią i projekcją nowego sezonu, tutaj skupimy się w większości na jak najlepszym uchwyceniu wątków kończącej się rundy regularnej. Nakład szacujemy wstępnie na 200-250 sztuk i to od sprzedaży zależy, czy pomysł ten będzie miał swoją kontynuację. Nie zwlekajcie więc, bo na zakup jest tylko trzy tygodnie. Chcemy zacząć wysyłkę gotowego produktu w ostatni weekend maja i pierwszy weekend czerwca.
Cena za nasze NOWE dzieło to 25 zł, w tym zawiera się koszt druku, wysyłki (na terenie PL), wynagrodzenie dla twórców. Do każdego czasopisma dodajemy w prezencie trzydniowy dostęp do naszego portalu – będzie uruchomiony na adresie e-mail podawanym przez was w formularzu.
UWAGA! JEŚLI JESTEŚ ZALOGOWANY W PORTALU NHLW.PL I MASZ WYKUPIONY ABONAMENT NIE BĘDZIESZ WIDZIAŁ PONIŻSZYCH PRZYCISKÓW SPRZEDAŻOWYCH. W CELU DOKONANIA ZAKUPU PROSIMY O CHWILOWE WYLOGOWANIE SIĘ. WTEDY PRZYCISKI STANĄ SIĘ DOSTĘPNE, A PROCES KUPNA BĘDZIE MOŻLIWY DO ZREALIZOWANIA
Przesyłka listem Poczta Polska
Formularz zamówienia
Nazwa | Przelew |
---|---|
Ah co to był za sezon 25 | 25 zł |
Przesyłka kurierem DPD
Formularz zamówienia
Nazwa | Przelew |
---|---|
Ah co to był za sezon kurier | 40 zł |
Istnieje możliwość zapłaty zwykłym przelewem bankowym. W tym celu prosimy wykonać przelew na konto:
NHL W PL
ING: 55 1050 1562 1000 0097 7781 8684
IBAN: PL55105015621000009777818684
SWIFT: INGBPLPW
W tytule prosimy wpisać „Ach co to był za sezon”, podać adres e-mail, imię oraz nazwisko z adresem, na który mamy wysłać egzemplarz. Jeśli chcesz kupić kilka sztuk prosimy o przeprowadzenie procesu sprzedażowego kilkakrotnie lub zwrócenie się do nas na maila. Przygotujemy specjalny przycisk sprzedażowy, dzięki któremu za wszystko zapłacisz w jednym momencie. Wszystko rejestrujemy w naszym systemie i potwierdzimy mailem.
Jeśli chcesz zamówić ‚Ach co to był za sezon’ za granicę Polski (strefa UE), proszę skorzystaj z przycisku sprzedażowego poniżej (wyższa cena ze względu na wyższy koszt przesyłki). Jeśli chcesz zamówić ‚Ach co to był za sezon’ za granicę poza UE (USA, inne kontynenty itp.) prosimy o kontakt na re******@nh**.pl. Przygotujemy dla Ciebie indywidualną wycenę i przygotujemy proces sprzedaży.
Formularz zamówienia
Nazwa | Przelew |
---|---|
Ach co to był za sezon zagranica | 40 zł |
Jesteś zainteresowany zakupem poprzednich wydawnictw (Skarbów Fana)? Możesz zamówić wersje archiwalne. W tym celu napisz do nas na maila, odpowiemy w zależności od dostępności danej edycji z ustaloną ceną. W tym celu prosimy o wiadomość na nasz Facebook lub na maila: re******@nh**.pl.
Skarb Fana 2019/20 – zostało kilkanaście sztuk – 55 zł – Kliknij by kupić
Skarb Fana 2021 – zostało kilkadziesiąt sztuk – 40 zł – Kliknij by kupić
Skarb Fana 2021/22 – zostało kilkadziesiąt sztuk – 35 zł – Kliknij by kupić
Skarb Fana 2022/23 – zostało kilkadziesiąt sztuk – 30 zł – Kliknij by kupić
Oferujemy także możliwość kupienia „Podsumowania Sezonu” razem z trzema wersjami abonamentów, które pozwolą na dostęp do pełnej treści portalu – oczywiście z atrakcyjnym 20% rabatem na każdą z wersji.
Formularz zamówienia
Nazwa | Przelew |
---|---|
Ach co to był za sezon +abo | 40 zł |
*cena Abonamentu 30-dniowego i czasopisma oddzielnie to 44 zł (oszczędność 4 zł)
Formularz zamówienia
Nazwa | Przelew |
---|---|
Ach co to był za sezon + abo3 | 69 zł |
*cena Abonamentu 3-miesięcznego i czasopisma oddzielnie to 75 zł (oszczędność 6 zł)
Formularz zamówienia
Nazwa | Przelew |
---|---|
Ach co to był za sezon + abo6 | 105 zł |
*cena Abonamentu 6-miesięcznego i czasopisma oddzielnie to 115 zł (oszczędność 10 zł)
Po każdym opłaconym zamówieniu dostaniecie mail z potwierdzeniem z naszego systemu – nie ma obowiązku klikania w link, który jest generowany i wysyłany razem z mailem. Wszelkie pytania prosimy kierować za pomocą systemu komentarzy na portalu lub na adres e-mail: re******@nh**.pl
Planowany termin wypuszczenia wysyłek ze Podsumowaniem Sezonu do zamawiających: 28-29-30 kwietnia (i pierwszy tydzień maja). O postępach będziemy informować przy okazji kolejnych tematów związanych z zamówieniami! Prosimy o udostępnianie i lajkowanie tego postu w mediach społecznościowych, co pomoże nam dotrzeć do jak najszerszego grona fanów.
Zakupione 👍💪.
Dzięki!
Zakupione wraz z 6- miesięcznym abonamentem !
Dzięki za zaufanie i inwestycje w portal!
Zakupione, jak zwykle.
Kupione 😎
Szacuneczek
Kupione 😉🤙🏻
No i dzięki! Będzie Pan zadowolony 🙂
Wiadomo już kiedy będzie wysyłka?
Zakupione!😉
No i elegancko, dzięki!
zakupiłem 16 kwietnia kiedy dojdzie?
Marian jeszcze się robi. Drukujemy po majówce, damy znać jak „wyjdzie”. Cierpliwości nie zginie! 🙂
mija miesiąc i jeszcze nie doszedł kiedy wysyłka
Cześć Marian.
Publikacja nie jest jeszcze gotowa. Mieliśmy opóźnienie w tworzeniu treści a wobec wydarzeń z pierwszej rundy play-off nieco sensacyjnych, postanowiliśmy że dołożymy kilka stron o fazie pucharowej także. Obecnie plan jest by do końca maja – początek czerwca było u klientów.
Sorki za opóźnienie – informacja będzie wysłana gdy pójdzie do druku towar. Jeśli Ci to nie odpowiada i chcesz wycofać swój zakup masz prawo do zwrotu, daj tylko znać i dostaniesz przelew zwrotny.
ok dzięki za odpowiedź
Zakupione, spokojnie czekam aż listonosz przyniesie 🙂
cześć, kiedy wysyłka? 🙂
Właśnie kiedy wysyłka 🙂
Panowie, weźcie wyślijcie tę publikację zanim pojedziecie nad Bałtyk czy w Tatry 😛
Ostatnie szlify pofinałowe druk i leci Marcin!
12 kwietnia zamówiłam i opłaciłam „Podsumowanie sezonu”, którego do dzisiaj nie otrzymałam. Nie dostałam również odpowiedzi na zapytania mailowe w tej sprawie. Dzisiaj zamówiłam i opłaciłam „Ach, co to był za sezon 22/23” i mam nadzieję, że oba wydawnictwa do mnie w końcu dotrą.
Cześć. Podsumowanie sezonu i Ach co to był za sezon to jedno i to samo. Maila nie dostałem na skrzynkę re******@nh**.pl proszę o próbę odezwania się jeszcze raz na mr*****@nh**.pl w celu ustalenia czy robimy zwrot za jedną sztukę, bo chyba dwie nie są potrzebne? Czekam na mailu.
Szanowni, kiedy to w końcu wyślecie? I rozumiem, że skoro tak bardzo opóźniliście wysyłkę, to chociaż Skarb będzie poszerzony o play-offy i finały Pucharu Stanleya?
Tak został poszerzony. Jest w druku od poniedziałku, czekamy aż zleceniodawca zrobi swoje (ładnie wydrkuje), prześle do nas i my wtedy do was 🙂 Zniecierpliwionym odpisuje: ponieważ plany były inne i miało być po sezonie zasadniczym więc znacznie wcześniej, jak ktoś nie chce już czekać, mogę zlecić zwrot kosztów. Żaden problem.
Późno skończyliśmy składanie, dwa razy zmienialiśmy koncepcję. Teraz druk który też nie jest super szybki w związku z niewielką (koło 200) liczbą zamówień. Potem wysyłka. Na szczęście sezon bardziej skończony niż jest już nie będzie 😄 W przyszłym sezonie już wszystko z takim podsumowaniem lepiej dopniemy, teraz przy pierwszej edycji płacimy frycowe za brak doświadczenia. Nie to co z Skarbami Fana, tam to wiemy co robić, no ale to kwestia siedmiu wydanych edycji a nie pierwszej jak z tym.
Hej czyli kiedy można się spodziewać podsumowania? 😀
Minęły kolejne 2 tygodnie, a dostawy jak nie było, tak nie ma… Jeśli nie ma szans na wysyłkę w tym tygodniu, to proszę o zwrot kosztów.
Drukarnia realizuje 200 sztuk w czasie roboczym 10-24 dni bez priorytetu niestety okres urlopowy. Nie mówie że nie bez naszej winy bo przesunęliśmy dwa razy termin w trakcie wykonania żeby dodać treści bo jakość to dla nas priorytet. Teraz po prostu czekamy aż towar przyjdzie do nas od realizatorów. Smutna prawda i jednak płacimy frycowe za to że w tym okresie trudniej o realizacje czegokolwiek. Co do zwrotu oczywiście mogę natychmiastowo wykonać i wypada przeprosić. Cierpliwi swoją sztukę książeczki oczywiście dostaną
Kiedy można spodziewać się wysyłki „Podsumowania”?
Pozdrawiam
Rozumiem, że wzięliście kasę i podsumowania jak nie było tak nie ma, proszę o zwrot pieniędzy!
Sprawdź mail, wysyłałem do Ciebie wiadomość jakiś tydzień temu, teraz zrobiłem to ponownie. Odpisz jak możesz też mailowo.
Kiedy wysyłka?
Ja naprawdę staram się być cierpliwy, co mi właściwie ułatwia fakt, że o tym podsumowaniu-widmo już zapomniałem. Ale… czy wy naprawdę nie uważacie, że czytelnikom należą się jakieś wyjaśnienia?
Przelewy robiliśmy w kwietniu/maju, sezon skończył się zaraz po tym, a podsumowania jak nie było tak nie ma.
Ja wszystko rozumiem: całkowicie nowy format, problemy z drukarnią (ale przecież drukarnie normalnie pracują w wakacje, nie jest to biznes działający od września do czerwca, inaczej żadna gazeta ani książka by się nie ukazała…), opóźnienia wysyłki.
Mimo wszystko, to woła o pomstę do nieba. Do tej pory byliście mega solidnym portalem i na żaden Skarb Fana złego słowa powiedzieć nie mogę. Co więc teraz się stało? Gdzie wasz profesjonalizm?
I nie chodzi mi o zwrot kasy, jestem tak ciekawy, jak wygląda to dzieło, które w najlepszym wypadku otrzymam pewnie tuż przed startem nowego sezonu, że mogę poczekać dłużej.
Myślę jednak, że nie tylko ja domagam się wyjaśnień, dlaczego wyszło, jak wyszło i jakiejś konkretnej daty KIEDY egzemplarze zostaną wysłane.
Miło by było, gdybyście wszystkim oczekującym zaoferowali np. poważną zniżkę na kolejny abonament w ramach rekompensaty, albo zniżkę przy zakupie Skarbu Fana na nowy sezon… Cokolwiek, co sprawi, że zaufanie do was jako do solidnego partnera wróci.
Bo, szczerze mówiąc, po tej sytuacji pewnie wielu czytelników trzy razy się zastanowi, zanim zamówi u was jakąkolwiek papierową publikację…
Nalać chłopu duże piwo 😀
Wysłałem newsletter mailowy z informacją do wszystkich kupujących w tamtym tygodniu. Podałem tam wyjaśnienia, zaoferowałem trzy opcje rozwiązania sprawy w tym zwrot 100% środków natychmiastowy + darmowy abonament. Więcej już dać nie mogę w zadośćuczynieniu, że coś się nie powiodło 🙂 oprócz dodatkowo szczerych przeprosin rzecz jasne. Niestety niektóre projekty nie wychodzą tak jakbyśmy chcieli, a tutaj te przyczyny jak sam zauważyłeś były wielowarstwowe. Jeśli nie dostałeś wiadomości przesyłam Ci ją jeszcze raz za chwilę na mail podany w portalu. Tutaj zamieszczę oficjalkę jak otrzymam już towar
ok, czekam, bo na mój mail niestety żadna wiadomość nie przyszła. Ostatni mail od NHL w Pl to newslatter z pytaniem, co z transmisjami w Polsce po problemach Viaplay.
Aha no to chyba dwa były po drodze jeszcze, czyli znowu coś się zepsuło z naszym zewnętrznym IP lub wpadło do Ciebie do spamu? Skończę pracę i koło 22-23 wyślę wiadomość.
No właśnie ja również podobnie ostatni mail o Viplay
Ja również nie otrzymałam maila. Ponadto, omyłkowo zapłaciłam 2 razy.23 czerwca prosiłam o zwrot 1×25 zł, ale ich nie otrzymałam. Pisałam na adres mr*****@nh**.pl
Cześć, zwrot powinien być u Ciebie już (zlecony), mail przesłany.
Ja też nie dostałem maila.
Podeślę również i wyślę globalnie raz jeszcze żeby nie było wątpliwości.
Ja też nie dostałem maila
No problem, też prześlę info.
Hej, ja również bardzo proszę o maila, bo niestety nie dostałem (w spamie też sprawdzałem).
Jak można prosić o maila to również poproszę. Bo nic nie dotarło.
Do mnie również nic nie dotarło ( po sprawdzeniu ) Proszę o maila.
Z wakacyjnymi pozdrowieniami dla wszystkich Fanów !!!
Kiedy wysyłka?
A w ogóle do kogoś dotarł ten mail? Ja też poproszę.
Proszę o przesłanie dla mnie również 🙂
Uważam, że powinniście trochę zluzować ten hejt na autorów. Kupiliśmy podsumowanie sezonu za jedyne 25 zł (z wysyłką), a zachowujemy się jakby chłopak nas oszukał na kasę. Korzystam ze skarbów kibica NHL od kilku lat i nigdy problemu nie było. Dajmy chłopakowi działać w spokoju. Gwarantuję, że ten miesiąc nikogo nie zbawi. Wrócicie do Podsumowania w paździeniku i też bedziecie żyć. Michał wspominał o problemach, które miał przy tworzeniu Podsumowania. To nie jest takie proste, żeby ogarnąć tekst, grafikę i druk. Owszem, też uważam, że w tym temacie brakowało odpowiedniej komunikacji z czytelnikami, ale liczę, że chłopaki wyciągną z tego odpowiednie wnioski.
Lubię ten portal i nie chciałbym, żeby przez problem z drukiem się rozpadł. Doceńmy to, że komuś się coś jeszcze chce robić.
Ale mi nie chodzi o żadne 25 zł. Chodzi o szacunek do swojego czytelnika, którego tu tym razem zabrakło i mnie to bardzo zdziwiło. Od jakiegoś czasu zamawiam sam wszystkie skarby i stąd moje zdziwienie. Wystarczyło tylko dać nam znać na początku sierpnia,że dalej jest problem itd.
Jacku wysłałem maila. Sprawę odręcznie załatwimy, tak jak będziesz chciał / będzie Ci wygodnie. Szczerze trochę mi wstyd za kłopoty jakie napotkałem na różnych etapach tworzenia. Może za dużo na pojedyncze barki sobie wziąłem, do tego parę rzeczy po drodze się wysypało i są efekty. Szczegóły w wysłanej wiadomości – czekam na odpowiedź.
Nic się nie rozpadnie, ot projekt który totalnie mi nie wypalił. Przyłożyłem się do tego bo nieświadomie chciałem dobrze (przedłużyć i dołożć), a wpadłem w jakąś pętle kłopotów na każdym etapie produkcji towaru już finalnego. Do Jacka wysłałem już maila, mam nadzieje że odpowie i załatwimy sprawę. Zresztą jak z każdym sprawę rozwiąże do końca. Dzięki za wsparcie, bierzemy na klatę, działamy dalej, choć z papierowymi wydaniami już będzie BARDZO ostrożnie.
Również nie otrzymałem wiadomości mailowej – proszę o przesłanie.
Również proszę emaila. Nie rozpaczam i rozumiem. Szkoda, bo uwielbiam te papierowe skarby kibica, coraz trudniej o takie.
Drogi Michale,
ja nie oczekuje żadnych zwrotów i rekompensat, w spokoju poczekam na wydanie Podsumowania sezonu 22/23 i wysyłkę.
Bartek
b_*********@po****.fm
Panie Michale ,
Otrzymałem maila z wyjaśnieniami. Mail Redakcja- NHL w PL.
Oczywiście w spokoju i ze zrozumieniem zaistniałej sytuacji , bez żadnych zwrotów czekam na podsumowanie sezonu 22/23.
Pozdrawiam.
Również nie otrzymałem żadnego e-maila.
Ja również poproszę o e-maila.Dzięki
Ja również proszę o e-mail. Nic nie dostałem. cz****@vp.pl
Ja również poproszę o e-maila.
Również proszę o e-mail. Dziękuję
Też nie dostałem żadnego meila
Również proszę o e-mail. Dziękuję
No i jak tam progres w temacie podsumowania? Cisza jak makiem zasiał… Ani maili, ani przesyłki, nic. Temat umarł na dobre?
Serio? Nikt nie poczuwa się w obowiązku by od czasu do czasu przedstawić jakiś update?
Tutaj masz wszystko wyjaśnione
https://nhlw.pl/2023/09/informacja-powiadomienie-podsumowanie-sezonu-skarb-fana/