NBA zdecydowało się na – nie bójmy się tego określenia – „świętokradztwo”. Liga cztery lata temu postanowiła jawnie, bez ogródek i z pełną świadomością popełnianego czynu zgwałcić koszulki zawodnicze reklamami wszystkiego, co będzie chciało zapłacić na znalezienie się obok lodówki przerośniętego szerszenia, dinozaura albo byka. Niemal od razu pojawiły się głosy, że NHL czeka to samo, że to w ogóle jest nieodwracalna przyszłość sportu w Ameryce, który długo opierał się tym trendom. Nasza kochana NHL nie ulegając tej pokusie do tej pory, stara się udowodnić że „mniejszy” może mieć czasem racje, i że pieniądze to nie wszystko. Pytanie brzmi, czy liga przy tym stanowisku wytrwa.

Nie licząc formuły NASCAR, w której samochody wyglądają jak dzieła sztuki pijanych dystrybutorów ulotek, sport w USA póki co wciąż rozpieszczał fanów brakiem ofert kredytów i samochodów na bluzach sportowych. Oczywiście, wiąże się to z tym, że w NHL nawet wznowienie jest sponsorowane przez kogoś, a logo wszystko-jedno-byle-płacił pojawi się nawet obok statystyki bramkarzy. Niemniej jednak obok loga Pittsburgh Penguins nie widnieje napis „Twój dzień Twoja woda”, a Detroit Red Wings nie muszą się martwić, czy napis „lepszego batona nie trafisz” umieścić nad czy pod lodówką. Umówmy się, to wielki plus.

Przy okazji World Cup of Hockey w 2016 roku wprowadzono możliwość wykupienia przestrzeni reklamowej. Jedyną organizacją, która zdecydowała się to zrobić i była obecna na bluzach wszystkich reprezentacji był koncern SAP. Czy to oznacza, że rozgrywki ligowe czeka ten sam los? Gary Bettman znienawidzony w sumie prawie wszędzie gdzie się pojawi, pokazał tutaj kawał wielkich cojones.

Komisarz NHL powiedział że

__________________________________

Aby czytać dalej

Wybierz jedną z opcji abonamentu i ciesz się nieograniczonym dostępem do serwisu. NHL w PL to miejsce naszej pracy. Traktuj nas jak gazetę lub magazyn. Dziennik lub miesięcznik, przy tworzeniu którego działa wiele osób za określone wynagrodzenie. 10 złotych za miesięcznik złożony z 100 stron (średnia ilość artykułów w portalu) to uczciwa cena.

Możesz nam zaufać! Współpracujemy z uznanymi na polskim rynku markami jak TVP, czy wydawnictwo SQN, a o naszej rzetelności i bezpieczeństwie całego procesu świadczą już setki sprzedanych przez nas abonamentów. Płatność jest prosta i intuicyjna ale w razie wątpliwości w FAQ zobaczysz jak wygląda proces zakupu. Zapraszamy do działu z darmowymi artykułami gdzie będziesz mógł przekonać się, że naprawdę warto w nas zainwestować.

Istnieje możliwość zapłaty zwykłym przelewem bankowym. W tym celu proszę wykonać przelew na konto:

NHL W PL
Idea Bank: 84195000012006351270730001

W tytule należy podać wybrany abonament i adres e-mail. Jak tylko otrzymamy pieniądze, uaktywnimy konto. Można to przyspieszyć przesyłając nam potwierdzenie przelewu na redakcja@nhlw.pl

Dodaj do koszyka

Formularz zamówienia

NazwaPrzelew
Abonament 30 dni19 zł
Anuluj
Dodaj do koszyka

Formularz zamówienia

NazwaPrzelew
Abonament 90 dni50 zł
Anuluj
Dodaj do koszyka

Formularz zamówienia

NazwaPrzelew
Abonament 180 dni90 zł
Anuluj

2 KOMENTARZE

  1. Całkiem sporo spekulacji pojawiło się przy okazji zmiany dostawcy sprzętu. Opinie były takie, że Adidas tak projektował worki hokejowe żeby było na nich miejsce na reklamę. Ile w tym prawdy?

     
  2. A’propos NBA – za czasów Jordana na koszykarskich podkoszulkach nie było nawet loga producenta w widocznym miejscu. Była gdzieś naszywka na dole z boku w miejscu chowanym pod spodenki i tradycyjnie z tyłu na lewej stronie.