Jednych się kocha, innych nienawidzi. Taki żywot. Są tacy, którzy zapewnili sobie uwielbienie całego świata. NHL wychowało wielu, o których mówi się, że to najwięksi bohaterowie w historii tego sportu. Oczywiście nie wszyscy za Oceanem żyją akurat hokejem. Konkurencja jest silna. Uwielbia się bejsbolistów, futbolistów, czy też koszykarzy. Ale fani gry krążkiem trzymają się mocno. Jedni ponad wszystko kochają chłopców z rodzinnego miasta, inni cenią sobie specjalistów od „bodiczków”. Co kibic, to inna historia.

Co zatem decyduje o tym kogo obdarza się uwielbieniem, a kto jest nienawidzony lub po prostu nielubiany? Niektórzy uważają, że to ślepy los rozdaje karty, ale jest też druga grupa, która twierdzi, iż to wynik pracy, starania się o względy kibiców, umiejętności bycia showmanem i tego typu powodów.

Jeden z hokejowych blogerów przeanalizował w jaki sposób fani wybierali swoich ulubieńców, a także co decydowało, że właśnie ci hokeiści zyskali przychylność mas. Jednym z bardziej opiniotwórczych postaci z kręgu NHL jest Don Cherry, czyli gwiazda Hockey Night In Canada’s Coach’s Corner. Warto przypomnieć jakim mianem nazywał Pawła Bure, kiedy ten śmigał po taflach NHL. Pieszczotliwe „gnida” było tym ulubionym określeniem, a w parze z nim szło narzekanie na styl gry utytułowanego zawodnika. Teraz kiedy nie ma go już w NHL, Cherry tytułuje go „ulubionym Rosjaninem”.

To nie pierwszy taki zwrot akcji w wykonaniu tego eksperta. Słynne „banda debili” jako określenie hokeistów Carolina Hurricanes za ich niekonwencjonalne „cieszynki” prezentowane w tym sezonie, zmieniło się w przychylne słowa „o tym wydarzeniu”. Cherry jest bez wątpienia specyficzny, począwszy od ubioru – jego duże, kolorowe garnitury są punktem obowiązkowym każdego sobotniego wieczoru – a skończywszy na ironicznych uwagach. Jest natomiast pewne, że w cenie u niego są hokeiści gotowi umierać za swój zespół. To jest to, co sprawia, że zawodnik może uniknąć jego kąśliwych uwag.

Cherry jest świetnym przykładem na to, że z czasem ludzie zaczynają inaczej patrzeć na pewne rzeczy. To co kiedyś drażniło, teraz staje się akceptowalne, a nawet fajne. Jego zmiana opinii o Burem albo o bodajże najlepszym marketingowym narzędziu „Canes” od wielu lat, udowadnia tę teorię. Po tej dygresji dotyczącej kontrowersyjnego i ekscentrycznego Cherry’ego, pora wrócić do wyników zebranych przez badanie Holemsa. Dziennikarz postanowił po prostu zaczepiać ludzi na ulicy oraz na różnych platformach internetowych i zadawać im te same pytania: W jaki sposób wybierasz swoich ulubionych zawodników? Jakie czynniki mają wpływ na twoją decyzję?

Niejaki Darian Hepner ceni to, że

__________________________________

Aby czytać dalej

Wybierz jedną z opcji abonamentu i ciesz się nieograniczonym dostępem do serwisu. NHL w PL to miejsce naszej pracy. Traktuj nas jak gazetę lub magazyn. Dziennik lub miesięcznik, przy tworzeniu którego działa wiele osób za określone wynagrodzenie. 10 złotych za miesięcznik złożony z 100 stron (średnia ilość artykułów w portalu) to uczciwa cena.

Możesz nam zaufać! Współpracujemy z uznanymi na polskim rynku markami jak TVP, czy wydawnictwo SQN, a o naszej rzetelności i bezpieczeństwie całego procesu świadczą już setki sprzedanych przez nas abonamentów. Płatność jest prosta i intuicyjna ale w razie wątpliwości w FAQ zobaczysz jak wygląda proces zakupu. Zapraszamy do działu z darmowymi artykułami gdzie będziesz mógł przekonać się, że naprawdę warto w nas zainwestować.

Dodaj do koszyka

Formularz zamówienia

NazwaPrzelew
Abonament 30 dni17 zł
Anuluj
Dodaj do koszyka

Formularz zamówienia

NazwaPrzelew
Abonament 90 dni45 zł
Anuluj
Dodaj do koszyka

Formularz zamówienia

NazwaPrzelew
Abonament 180 dni84 zł
Anuluj